Hemresa

Jag har fått min preliminära itinerary för min hemresa!

Los Angeles - Boston, 30 juni, klockan 7.25, ca 4h flygresa - framme 16:00
3h 15 min väntan i Boston
Boston - London, 30 juni, klockan 19:15, ca 6h flygresa - framme 18:50
5 h väntan i London
London - Stockholm, 1 juli, klockan 11:30, ca 2,5h flygresa - framme 15:00

På resande fot i 28 timmar om jag räknat rätt. Hit tog det bara 20 timmar!

Det enda som suger är att jag har 4, (FEM!) timmar i London, tråååk.

I'm exciiiited!

Det enda jag är lite nervös över är att biljetten ska skickas till mig 3-4 veckor innan avresa, jag lämnar Arkansas och den här adressen drygt två veckor innan avresa.  Hoppas jag hinner få den, skulle bli lite jobbigt annars.

Om ett par dagar kommer min biljett bekräftas och då kan absolut inga ändringar göras. Så nu kan ju min IEC ta sig i röva för nu kan jag göra vad jag vill! Haha skoja. Men samtidigt inte..? Om jag har en biljett lär hon ju inte skicka hem mig, även fast att hon är konstig i huvudet.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0