Donkey hunt!

SD i mitten? Ja jag vet inte. Det var en fråga om ivandrarpolitik och jag svarade icke-SD-sätt på den så jag vet inte. De har väl andra frågor också antar jag? Jag har faktiskt ingen koll på dem överhuvudtaget då det inte finns en fjärt i rymden att jag skulle rösta på dem.

Ikväll har vi varit på donkey hunting! Inte så illa som det låter. Vi har nämligen fått en liten ny bebisåsna och vi ville leta upp den och titta på den. Så vi tog fyrhjulingarna och gav oss ut i hagen eftersom att den är rätt stor. Parkerade och gick igenom en jävla massa thorn bushes som satte sig fast i mina kläder och rev överallt. Tillslut hittade vi dem i alla fall och den är så SJUKT söt. Jag tog några bilder men det blev inga bra så får försöka ta nya en annan dag eller nåt. Nu är mamman fortfarande så rädd om den så vi kan inte komma så nära. Den är mörkbrun och har stora öron och jättelurviga ben. Vi tror och hoppas att det är en tjej. Om det är en kille vill dom ändå behålla och kastrera eftersom att den är så söt.

Nu kliar det på hela kroppen och det känns som att det kryper fästingar överallt på mig, vet ni hur sjukt stora de är här eller? SJUKT STORA. Äckliga. De är typ roströda med en vit prick på ryggen, skitskumma. Och äckliga. Nu måste jag ta en dusch.

Dålig bild:


Annan bild från idag:

Steffi
2010-04-26 @ 10:00:50
Hej! Du skrev om din systemkamera så jag tänkte bara säga att igår hade jag en privat fotokurs på 2 timmar. Skitbra var hon! Man kan behöva en liten kick i ändan för att komma vidare. Hon skrev upp ett par objektiv som hon tyckte kunde passa mig, om du har möjlighet kan du väl kolla vad dom kostar i Usa?

Canon 50mm f.1,8 ( I Sverige ca 1400:-)

Tamron 17-50mm f.2,8 ( ca 4500:-)

Tamron 28-75mm f.2,8 ( ca 4100:-)



BTW, du ser inte alls tjock ut!!

Kram


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0