I close my eyes and the flashbacks starts

Först vill jag bara tacka för alla fina kommentarer, jag hoppas verkligen att allt löser sig!

En rolig konversation utspelade sig på engelskan idag.
G = läraren, Mr. Garner
A = Austin, elev
T = en tjej jag inte vet namnet på, elev

G: Have anyone of you heard about Monty Python?
R: I haven't even heard about that it..
A: I love that story!
R: Austin, have you like experienced everything?

Hahaha, bara för att han visste vad Monty Python var så är han världens mest utbildade människa! Då måste jag också vara det eftersom jag också har koll på Monty Python.. Däremot uppskattar jag det inte lika mycket som Austin.

Jag körde Tami's bil till skolan idag eftersom att "min" truck skulle få "steps" på sig, alltså typ trappsteg upp så man slipper klättra. Jag vet inte den riktiga svenska översättningen haha.
Så, vodkakillen/rednecken/flanellskjortan frågade mig "How many cars do you drive? Like 3000?" och jag skrattade lite och fick förklara hela historien. Han är udda, han pratar otydligt med mig men tydligt med alla andra..

Annars hände inte så mycket i skolan.. fick tillbaka mitt historiaprov, 90% och 88% i hela kursen. Vet inte vad det motsvarar, ett B kanske?

Efter skolan körde jag hem, satt hemma ett tag och sen åkte vi till någon restaurang och åt middag. Jag åt friterade räkor med pommes, till efterrätt delade vi på Blackberry Cobble. Det var gott. Efterrätten var av björnbär och ovanpå var det någon deg av något slag, samma konsistens som kokos (grynigt) men det smakade inte kokos, det var mer smaken av en pajdeg. Jag vet inte riktigt vad det var.

Inget nytt om skolan, hoppas på att få höra nåt inom de närmsta dagarna. Andra veckan i oktober ska alla utbytesstudenter i Arkansas till diamantgruva, om man hittar en diamant så får man ta med den hem! Inte för att jag lär hitta någon men ändå, själva grejen är ball :)

Mamma
2009-09-16 @ 08:24:33
Jag vill gärna ha en diamant i julklapp. så leta ordentligt. Kram på dig

Pappa
2009-09-16 @ 11:43:33
Hej tjejen.

Kan du inte ta en bild av flanell killen?

Säg att alla i Sverige vill se hur han ser ut eftersom han verkar så cool.

Hoppas att det löser sig med skolan.

PS

såg att det blivit populärt att skala löv.

DS.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0