Things to think about

Igår hade jag en fästing, yuck! De är så jävla vidriga.

Idag efter 3rd period så hämtade Tami mig och vi åkte och skulle göra prov+uppkörning till körkortet. Resultat kan ni se ett inlägg längre ner!
Provet var på 25 frågor, jag vet inte hur många rätt man behövde och inte heller hur många jag hade.
Själva körningen tog ungefär 5 min, och trots att jag missade en grej + inte förstod vissa grejer av vad hon sa (språket..) så blev jag godkänd. Man fick en lapp och fick åka till ett kontor och ta foto och så. När man tagit fotot tog det max 2 minuter så var körkortet klart, nice!

Imorgon ska jag köra till skolan, woho! Jag ska imponera på alla farmers med min stora truck, hehehe.

Mamma
2009-09-04 @ 01:06:17
Grattis o kör försiktigt. Kram


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0