Signed Sealed Delivered

Idag firar jag en månad i staterna.

Imorse gjorde jag äntligen min tvätt (den formuleringen känns inte riktigt svensk) och det var välbehövligt.

Sen slog jag in presenter.

Sen var det ettårskalas för Bren och Riley, roligt. Jag åt lite mat.

På kvällen åkte jag och shoppade med Keri och Mira. Ja mamma, jag har gjort av med ännu mer pengar. Mitt största fynd var ett par Keds för 15 dollar. Däremot måste jag byta en tröja för mina överarmar är för muskliga.

Nu ser jag på Idol, jag tycker att Eddie, Erik, Clara och Erika är bäst. Jag tycker inte om Karolina, Camilla, Moa, Nicolle, Tove. Carl är också duktig men resten har jag ingen riktig koll på.

Imorgon ska jag nog hämta Juliana och så ska vi till stallet.

Postitivt eller negativt med ett kort inlägg?

Sofia
2009-09-27 @ 22:49:23
Tack så jättemycket! :)



Okej, men jag hoppas allt löser sig för dig, med skolan och så. Du verkar i alla fall ha hamnat i en bra familj och det är det ju inte alla som gör.




URL: http://whatdoweeat.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0