Måndag

Den 20e dagen i Arkansas har passerat. Inte direkt en upplyftande dag idag heller.

Gick i skolan som vanligt, inget roligt hände. Jag sa kanske 10 meningar och 5 ord på hela dagen, nej jag har inga vänner och nej det finns ingen jag vill bli vän med eller ens prata med. Hej positiv.

På kvällen kom min IEC, Lori, hit för att prata om skolan. Summan av kardemumman blev att hon ska ringa en annan skola och försöka övertala dem att ta emot mig, deras utbytesstudentkvot är redan fylld men jag håller tummarna. Däremot lät hon inte så positiv till att hon skulle lyckas och då vet jag inte vad jag ska göra..

Sophia: Bentonville High School är redan överfull så de tar inte emot några extra studenter.

Är inte på humör för att skriva så hejdå. Skriv en kommentar eller skicka ett mail om ni undrar något.


Clara
2009-09-15 @ 07:00:08
Fy va tråkigt! Håller verkligen tummarna för att det ska gå!

Y
2009-09-15 @ 11:36:15
Känner för dig, stackare, har själv en dotter som sitter overthere och inte heller trivs, hon har inte ens internet eller cable, bor ute på landet utan kommunikationer..

Hang in there

M
2009-09-16 @ 00:43:30
Jag tycker de måste försöka lösa det för dig på något sätt! Det handlar ju dels om det här viktiga m sportlag, kamrater etc. Men det är ju minst lika viktigt att det faktiskt är ett utbildningsår. Ni kanske ska betona det. För frågan är om den skolan faktiskt kan ge tillräcklig utmaning, stimulans, etc under detta år, den kanske är för lätt för dig.. Lycka till! Mvh


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0