Jag vill ha


Ja jag vet att de inte är speciellt snygga men vet ni hur sköna de är eller?! Och varma! De äkta, de av märket UGG är också finare än kopiorna. Fast också dyrare.. Men om jag köper dem så ska det vara äkta!


En läderjacka! Fast den ska vara svart, inte bajsbrun som på bilden. Jag hittade flera stycken inne på Forever 21 men alla de slutade i midjan, jag vill ha en som är längre, i alla fall ner till höfterna.


Ett enkelt, snyggt skärp. Inte ett cowboyskärp som alla använder här, med örnar och allt möjligt på. Nej tack!

Det var allt för nu. Jag vill ha en ny väska också men hittade ingen bra bild.

Tack och hej!

Johanna
2009-09-30 @ 20:06:17
Jag tycker inte att UGGs är fult, jag gillar dem :D


URL: http://johannaabj.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0