I miss y'all, madam

Idag har jag haft en längta-efter-Sverige-dag. Det är däremot skillnad på längtan och hemlängtan och det sistnämnda har jag inte haft överhuvudtaget, än.

Det började med att jag imorse lyssnade på min iPod som till största delen innehåller musik som jag la in där för ungefär 3 år sen, alltså i årskurs nio. Det ledde till att jag har saknat den tiden, även om det var hemskt tråkigt när man väl var där.

Sedan gick det vidare till att sakna personer och händelser för 1½-två år sedan, dvs första året i gymnasiet, och då till största delen första halvan av det året. Då tyckte jag att Berga var roligt men sen gick det bara utför.

Anledningen till detta tror jag är att jag inte har haft något att göra idag, det roligaste som hände var när vi gick ut och matade hästarna med äpplen.

Nog med deprimerat prat, idag målade jag naglarna och provade de små klistermärkena.


Högerhanden får ni inte se för den ser inte lika bra ut.



Vi matade som sagt var. Eller jag matade inte, jag fotade.

Och så en bild på "min" bil, nytvättad och fin idag:

Thea
2009-09-22 @ 02:17:30
vad går du för linje hemma? tänkte om de va ngn naturbruk typ, såg ut så på lite av bilderna. hur gåre med skolan btw? får du byta.


URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0