Field trip to Springdale

Jag skrev fel i förra inlägget, det ska vara Springdale och inte Springfield.

Den gula skolbussen lämnade skolan 8.00, jag fick ett helt eget säte och det var nice. Det tog knappt en timme att åka och väl framme så gick vi in där teatern skulle vara och fick sätta oss på våra bestämda platser, en halvtimme kvar tills det skulle börja. The Glass Menagerie hette pjäsen och menagerie betyder en samling av djur. I det här fallet, en samling av glasdjur.

Pjäsen var lite konstig och jag vet inte riktigt vad de ville att vi skulle lära oss. I alla fall, efteråt gick vi till Mc Donalds och åt och sen satte vi oss i en park i typ 15 min och sen åkte vi hem igen. Kom till skolan lagom till de två sista lektionerna så helt lektionslöst blev det inte.



Vår fina buss, Decatur Public School står det på den. Alla gnällde över att det borde stå schools men det gör det inte.

Tiffany och Kimmy och jag åt lunch tillsammans och sen satt vi i parken. De är rätt roliga och typ de enda jag pratar med.

Kimmy igen.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0