Dag 34

Jag skrev ju här om dagen om att det låg döda djur längs efter vägarna, skunkar, opossums och armadillos. Idag såg jag en hund! Så hemskt. Den var överkörd och död alltså.

Skolan idag har inte varit så upplyftande, jag hoppas på att det var min sista dag men det ser inte ljust ut.. Blir nog en dag till där imorgon om inte min IEC (aka den stora feta lögnerskan fast på engelska) fixar papper idag. Jag var med om min första fire drill också! Det tjöt i klassrummen, vi gick ut på parkeringen, stod där i kanske 2 min och blev sedan inropade igen. Inte alls lika dramatiskt som i Sverige när man får stå ute i minusgrader med bara t-shirt i 40 minuter.

Det känns så onödigt att gå i skolan och plugga till prov och sånt när jag ändå ska sluta. Ingen vet ju om det än så jag måste dessvärre göra det.. eller, plugga gör jag inte direkt men jag är där och gör det jag måste.

Jag har rosa naglar! Illrosa, inte alls likt mig. Det matchar inte alls med mitt hår. En av tumnaglarna har gått av också :( Så jävla fult. Nej nu är det slut med divafasoner. Men jag gillar mina naglar för tillfället, de har aldrig varit såhär långa förut.

Min frukost idag bestod av mjölk och Special K flingor, som jag har valt. Det är typ de enda som inte är frostade. Jag tror jag ska köpa någon yoghurt också, det mättar mer än bara mjölk.

Lunchen bestod av kex med tonfisk på (det finns såna färdiga små lådor man kan köpa, tonfisk i en påse, kex i en annan och till det majonnäs och som efterrätt en liten mintpastill). Det var första gången jag åt det men det var helt okej. Sen hade jag 3 oreo-kakor, en påse Fritos och två oreo-sticks (som jag åt efter skolan). Mina matvanor är inte vad de borde vara och jag vill börja träna någonting. Hoppas jag kan göra det när jag byter skola.

Over and out, kanske skriver ett till inlägg ikväll eller lägger in lite bilder eller nåt! Ciao!



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0