Choose the looks you love

Imorse gick jag inte till skolan först eftersom jag hade en läkartid klockan 10. Tog två vaccinationer, Hepatit B och influensan. Tror att jag kommer ta svininfluensan om någon månad också. Gissa vad det kostade? 197 dollar! MED FÖRSÄKRING! Jag förstår att folk här inte har råd att gå till läkaren.

Kom tillbaka till skolan lagom till 7th period, ganska lagom att ha två lektioner. Jag hade två prov, det ena i Environmental Science behövde jag inte göra men jag gjorde det ändå för jag kan det, det är samma sak jag redan har gjort i Ekologin hemma i Sverige. I Family Dynamics hade vi också prov och på det fick jag 100% :). Jag tror läraren är lite chockad, hon gav mig komplimanger i alla fall!

Jag fick prover på mina skolfoton idag. Jag har tills nästa fredag på mig att beställa om jag vill ha, mamma, pappa?
Det var jättesvårt att ta bra kort på dem så ni får nöja er. Jag tycker nästan att sepia är finast, även om jag gillar mitt hår på färgbilden! Jag upplever det inte alls så rött i verkligheten. Det ser nästan färgat ut. Kimmy och Tiffany tycker jag ska lägga i blonda slingor, några åsikter? :D
Man kan välja till retuschering också om man vill det, 8 dollar för den enkla (som tar bort blemmor) och 12 dollar för den avancerade som tar bort blemmor, bleker tänder, jämnar ut hudtonen, tar bort ärr och tar bort "fly-away hair". Only in America!




Nu ska jag se säsongspremiären på Greys Anatomy som jag har spelat in! Dubbelavsnitt så kommer komma i säng sent ikväll igen.. Tur att det är fredag imorgon!

Puss på er!

Mamma
2009-09-25 @ 06:24:07
Hej snygging! Vad kostar korten? Jag vill absolut ha ett i färg men man kan väl beställa fler? Slingor tror jag också på även om ditt hår är ursnyggt som det är. Retuschering behövs inte vad jag kan se. Vad tycker du?



Kram

Pappa
2009-09-25 @ 08:18:48
Färg kort - ja.

Retuschering - nej.

Slingor - nej.

Linda.
2009-09-26 @ 06:02:58
Sepia var as snyggt! :)


URL: http://impulsive.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0