Strunt

Jag har gjort hål på min blodblåsa och nu är det typ ett öppet sår :S jag vet inte vad som är värst..

Sen har Jack pillat på datorn också så textstorleken är jätteliten, jag ser knappt vad jag skriver. Det funkar inte att ändra textstorleken under Visa uppe i menyn så jag vet inte vad som hänt! Han slog med tassarna på högra sidan av tangentbordet och så blev det såhär.. Hjäälp!
Edit: Jag fixade det! Hela sidan hade blivit utzoomad.

Ikväll karvade vi pumpor. Jag fick bara dåliga bilder på min men ska försöka ta bättre imorgon. Den var inte så avancerad men den blev bra i alla fall!

Mamma, om du ser det här innan du ser mailet jag skickat till dig så läs mailen och svara! Jag behöver ha svar när jag vaknar imorgon bitti (eller jag dör ju inte annars men det underlättar) så jag hoppas du hinner se det.

Jag har kommit på en bra sak med TVn. Det finns ett tjugotal filmkanaler som bara visar filmer, utan reklam! Helt otroligt. Så jag spelar in lite olika filmer så att jag kan titta på dem sen. Har ingen DVD i mitt rum så kan inte se på filmer annars.. Just nu ser jag på Bring It On! Haha, äkta High School feeling.

Nu ska jag surfa vidare och fortsätta se film, ha det bra!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0