Sommarvärme

Idag är det 23 grader ute! Weei, i slutet på oktober! Det har varit 10 grader om dagarna i säkert 10 dagar så det är skönt med lite värme :)

Vi har gått in i off season i volleybollen vilket betyder träning utan boll. Idag sprang vi 2 miles (3,2km)!! Mina vader är påväg att dö. Och det värsta är att vi ska göra det här hela veckan. Och nästa vecka är det styrketräning, tror vi ska vara i gymmet och lyfta skrot, hahaha. Usch jag tycker det är så tråkigt att springa. Men jag tog mig runt på typ 20 minuter tror jag.. ingen hade klocka men vi gissade på 20 minuter. Synd att det är så tråkigt annars hade jag sprungit varje dag.

Nu sitter jag och proppar i mig chokladkaka med jordnötssmör i för att kompensera kaloriförlusten.

Ikväll ska jag och Juli rida, får väl se hur det blir.. Jag är inget stort fan av ridningen här.

Jag är i slutet av Breaking Dawn, det ska bli sorgligt när den är slut men jag tycker boken börjar spåra lite så det är väl bäst att sluta kanske..

Nu har jag inga större nyheter att skriva, kanske slänger in ett inlägg ikväll efter ridningen, beror på hur sent det blir.. Hejdå så länge!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0