Natur i Northwest Arkansas

Fin blogg du har! Är naturen sådär fantastisk som på bilderna i din header?
Tack! Ja, det skulle jag vilja säga att den är. Det är jättefint här! Speciellt nu när det börjar bli höst och träden blir röda och gula. Jag har hört att det är främst här i nordvästra Arkansas som ska ha den finaste naturen, längre söderut är det torrare och därmed inte lika grönt. Och bilden i mitten är från Sverige, men det kanske ni redan listat ut :)

Jag tog lite bilder idag på naturen när jag åkte hem, ni får bedöma själva men bilderna gör inte verkligheten rättvisa, det är mycket skarpare färger och mer kontraster i verkligheten men så är det väl alltid antar jag!











Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0