Min dag

Det är snorkallt i mitt rum. Särskilt på morgonen och det gör att man blir ännu mindre frestad av att krypa ut ur täcket. Det här måste vi göra något åt. Det är bara ungefär 10 grader på morgnarna nu.
 
Den 7 november ska jag till Diamond Mines med massa andra utbytesstudenter från hela Arkansas. Det blir roligt hoppas jag, det blir en övernattning och det ligger ungefär 4 timmar härifrån.

Idag var det senior night i volleybollen. Först spelade JV (vi förlorade, mötte bästa laget i serien) och sen fick seniorsen ställla sig på rad ihop med sina föräldrar och så presenterades de, fick en blomma och några grinade. De har tydligen spelat i samma lag sen 7th grade så det är ju ett tag. Efteråt spelade Varsity (de förlorade också) och sen åkte vi hem! Eller justde, först fick vi middag som någon snäll människa lagat, enchiladas och taco. Jag åt ingen taco men enchiladasen var god men ganska så spicy.

Imorgon är jag ledig, niiice säger jag bara. Fram till klockan tre har jag inga planer, sen är det träning mellan 3 och 5 och sen vid 7 är footballsmatch som jag kanske ska gå på, beroende på om de andra ska eller inte. Jag vill inte sitta där helt själv. På lördag förmiddag åker vi till Kansas City och kommer hem igen någon gång på söndagen, det var den helgen det. Jag har blivit varnad att Grady tydligen är helt galen på konserter, skriker och sjunger högt och säger att hon älskar artisten.

Idag skrev jag två 9 weeks test, först i matte, som jag inte fattar. Läraren gjorde några frågor åt mig men jag hajade inte ändå. Jag tror att han tror att jag vet grunderna i det de gör så han hoppar över massa steg som han antar att jag kan men eftersom att jag inte kan det så hänger jag inte med. Aja, nästa vecka börjar vi på nytt kapitel. Sen gjorde jag i drama också, fick framföra dikten och sen skriva några meningar om alla andra som också framförde sin dikt/monolog. Inte så svårt med andra ord.

Vi utbytesstudenter blev intervjuade av skolans newspaper idag också, vi fick ett papper med frågor vi skulle svara på. Jag skrev att det som var sämst med att vara här är maten, onyttig, fet och en massa socker. Jag och Daisy fick våra på samma lektion och vi skrev ungefär samma saker.. Igår på träningen tog vi ett foto med oss 5+coachen så den bilden ska inkluderas i tidningen antar jag.

Ikväll har jag sett 2 avsnitt Grey´s Anatomy och nu ska jag sova! Ciao bella!



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0