Jag har börjat slarva bort grejer

Pappa, ja jag åkte när jag filmade.. men i typ 10 mph, det är väl okej? Haha. Jag höll ju faktiskt en hand på ratten och tittade framåt och inte in i kameran, för det mesta..

Johanna, biljetterna kostade 94 dollar styck, de var Gradys födelsedagspresent (i juli) och är betalda och klara så jag tror inte att de vill att jag ska betala, får fråga om det!

Amanda, det är helt okej med nachos och ost men osten är inte så jättegod alla gånger, typiskt amerikansk. De har ost till allting här! Ost, fett och friterat.

Vet ni vad jag lyckades med idag? Att slarva bort en 600 sidor tjock bok! Hur lyckas man med det kan man undra? Jo jag tror att jag glömde den på bordet under lunchen och sen kom någon sniken girig unge och tog den. Så efter skolan åkte jag till Walmart och köpte en ny likadan, hade ju lånat den av Tami. Och dessutom vill jag forsätta läsa den, inte för att jag vet vart jag ligger men det löser sig väl.

Jag saknar också en tröja, en kofta närmare bestämt. Tänkte lägga fram den för att jag ska ha den imorgon men jag hittar den inte, har ingen aning om vart den kan vara.

Igår hade vi en fire drill också. Nu har jag haft en med båda skolorna! Det här var inte lika hysteriskt som förra gången, alla suckade, ställde sig precis utanför dörrarna under taket (det regnade) sen fick vi gå in igen efter kanske 1½ minut.

Imorgon behöver jag inte gå på första lektionen så jag börjar 8:55 istället för 8:05! De har så kallade 9 weeks test nu vilket jag skrev om tidigare tror jag? I engelskan behöver jag inte göra testet (behöver bara göra i finance och drama och kanske matte men där kommer jag faila så hårt) så då behöver jag inte ens gå på lektionen! Detta är inte vanligt i det amerikanska skolsystemet ska ni veta. Jag tror inte det är helt okej för mig att inte gå men läraren sa att jag inte behövde komma så jag lyssnar på henne.

Imorgon är det sista vollebollmatchen och senior night. Vet inte riktigt vad det innebär men tror det är att alla seniors i laget ska bli presenterade ihop med sina föräldrar. Första seniorgrejen jag missar eftersom jag fortfarande är junior.. Kul att vara det när alla antar att jag är 16. Folk som är yngre än mig är liksom seniors, och jag är junior, alltså en årskurs under.

fredag är jag ledig, det är typ planeringsdag för lärarna. Naaajs med långhelg! De har en sådan dag i månaden och det gillar vi.




Hej då!

Mamma
2009-10-15 @ 09:00:37
Hej, du får söka upp counselern idag och prata med henne igen om senior grejen. Undra om du börjar bli gammal som tappar bort saker? Idag tänkte jag boka mormors o min biljett till USA. Kram på dig

Mamma
2009-10-15 @ 10:45:04
Hej

Nu har jag bokat biljetter, vi kommer den 28/1 kl 18.12 och åker den 10/2 kl 10.00. Jag längtar. Kram kram

Angeline
2009-10-15 @ 17:10:32
Heej sandra:D Linnea den lilla bajsen börjar tvivlapå sin ekonomi:O Inte bra inte bra


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0