Home of the Lions

Jag börjar Gravette High School på måndag!
Tjohooo, två dagar kvar i Decatur!

Jag fick nyss reda på det, min IEC ringde och hade fixat allting (ja jag blev helt chockad) så nu är det klart!

Såhär glada är jag (och mitt nya nagellack) och Jack:




Ett inlägg om vad jag jag gjort idag känns överflödigt, det här gjorde min dag!

Klockan är nu 9:05 (jag lägger till det här i efterhand) och jag hörde nyss en sak på nyheterna som jag vill skriva!
Imorgon (1 oktober 2009, OMG DET ÄR OKTOBER IMORGON) införs en ny lag här i Arkansas. Det är från och med imorgon olagligt att smsa samtidigt som man kör bil. Om man dessutom är under 18 är det helt förbjudet att använda mobiltelefonen.
Enda gången man får använda telefonen är i nödsituationer och tur är väl det! Frågan är ju då vad som klassas som nödsituation..

Nu en timme senare kom jag på en till sak; jag drömde på engelska igår! Jag kommer inte alls ihåg vad det handlade om, det gjorde jag inte ens när jag vaknade men jag visste att de i drömmen pratade engelska. Och inatt (natten till onsdag) drömde jag på engelska igen, den här gången var det jag som sa något! Imorse kom jag ihåg vad det var men det har försvunnit nu. Lite skumt känns det allt. Jag har inte haft en enda dröm (som jag kommer ihåg) sen jag kom hit och den första jag har är på engelska! Lite ballt. Fast jag är ingen drömmänniska, jag drömmer inte speciellt mycket som jag kommer ihåg så det kanske har med det att göra också.

Angeline
2009-10-02 @ 08:24:46
Skönt att du slipper den där skola:D hade ju varit lite surt å stanna kvar där:/

kramisar

Thea
2009-10-03 @ 05:03:04
grattis till att du får byta skola! :) gött för dig. hur trivs du i familjen då?


URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0