Happy Halloween!

Helgerna här är faktiskt rätt sega, ibland gör jag saker på kvällarna men dagarna är mest titta på TV och äta, haha. Alla andra verkar också göra det. Idag har jag sett på Ugly Betty, Hancock och nu har jag precis slagit på High School Musical 3. Min kladdkaka smakar bättre idag, den har satt sig lite, så den har jag också ätit av.

Men idag är det Halloween och jag ska till ett haunted house! Usch, inte min grej egentligen men det hör väl till antar jag. Först ska vi hem till Magda och titta på film eller nåt sånt, får se vad vi gör. Sen sent ikväll drar vi iväg till Bella Vista och går i haunted house!

Idéerna om vad jag ska skriva om börjar sina så.. tack och hej! Frågor om mig eller året eller nåt annat? Kommentera så svarar jag!


Emilie
2009-11-01 @ 19:36:13
Hej :)



Väldigt intressant att läsa om ditt år i USA. Ska själv åka, fast på college. Lite sent påtänkt eftersom jag tog studenten i juli och åker i augusti nästa år, men planen var för Au Pair. Men men :)



Jag undrar, jag läser lite highschool bloggar och tycker det är intressant och så. Men vet du någon som collegebloggar? Vilken organisation åkte du med? Var det direkt pang på hej skolan eller var den någon installationsvecka eller något sånt? Förstår du hur jag menar :P



väldigt coola pumpor!



Sen slutgiltiga frågan: Hur många säsonger finns det på Ugly Betty? xD Vet du det?



Ha det så bra :)

/Emilie


URL: http://plajnis.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0