Äntligen fredag

Tjoho, inga större nyheter idag.
Var i skolan, mådde smått illa hela dagen.
Tränade på kvällen, hade ont i magen.
Nu har jag ont i huvudet och mår lite illa igen så jag ska nog sova snart.
Jag åt pizza till lunch - inte gott.
Jag åt hemgjord pizza till middag - mycket gott.
Jag har läst ut Twilight idag och börjat på New Moon. Jag är fascinerad men samtidigt inte.

Anna är i USA 09/10
2009-10-11 @ 03:21:01
Jag har också börjat läsa New Moon :P



Svar: Vårt tema var "sångskola" vi var en skola som lärde folk att sjunga, ^^

Var på årets...eller blir ju förra årets, 93:ornas show iaf förra terminen. De var typ bara 6/7 stycken som var med, vilket var synd. Sen var det inte den roligaste heller. Vet inte varför jag berättar det för dig, fick bara lust att skriva det x)


URL: http://annizhiusa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0