Alla hatar Obama

Idag sprang vi i korridoren igen.. 10 minuter men den här gången blev jag inte alls lika ansträngd som jag blivit tidigare. Kan konditionen förbättras på bara 4 dagar? Träningsvärken är inte heller lika extrem. Efter löpningen gjorde vi övningar som skulle få oss kvickare i fötterna. Vi hade som en repstege på marken och så skulle man trampa i hålen på olika sätt. Och helst skulle det gå snabbt också.

Efter skolan åkte jag till mallet, köpte en kjol+tröja att ha imorgon, och en till tröja. Och också en liten väska/plånbok och present till Grady. Köpte inget speciellt men tänkte att man kan ju ha något i alla fall.. jag vet inte ens om de andra har något haha. Men jag kan ju alltid ursäkta mig med att så här gör man i Sverige.

Sen åt vi kycklingsoppa till middag (några år chili men det är ju kött i det).

Sen har jag lärt mig att jag inte var rödhårig som liten utan jag var jordgubbsblond, hur nu mormor här kan veta det. Men så är det i alla fall.

På dramalektionen idag lekte vi lekar. Vi hade en minut på oss att spela upp en scen och man fick ett scenario och så skulle man improvisera. Mitt och en killes scenario var i en svensk bokaffär så jag var den svenska receptionisten som blev arg på honom för att han inte förstod svenska. Så jag stod och skrek på honom på svenska medan han sa "yes.. no.. no" det var lite kul faktiskt.

Imorgon måste jag köpa strumpbyxor och nåt att slå in presenterna med! Tack och hej!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0