We won!

Yeeey, vi vann! Så nu blir det match nästa fredag också! Det är slutspel nu och laget vi mötte idag hade åkt 5 timmar för att komma hit! :O Det är alltså för hela staten. Det är vinna eller försvinna som gäller, men nu blir det i alla fall en till match!





Svart och orange är skolans färger. Kanske ska skaffa mig ett par sådana här byxor?!

Den här killens jobb var att torka av/putsa bollen när de bytte boll. Drömjobbet.

Stephanie och Magda (som inte ville vara med på bild).

Idag har jag pumpat iron (haha.. bänkpress), jag lyfte 65 pounds. Provade på 70 också men orkade bara 2,5 och man behöver göra 3 för att få det godkänt som en tyngd. Med början nästa vecka ska vi ha styrketräning (lyfta vikter) två gånger i veckan och volleybollträning tre gånger i veckan.

Jag blir galen på katten utanför mitt rum, den går och jamar hela tiden. Nu är den tyst men snart kommer det börja igen. Den vill komma in i mitt rum men om jag släpper in den kommer den väcka mig mitt i natten genom att leva jävel under min säng (ja det har hänt förut) och det vill jag inte vara med om.

Imorgon är det hästtävling hela dagen. Lämnar huset klockan 8, jippie. Hoppas att det inte tar för lång tid för klockan 7 på kvällen är det Mr/Ms GHS, som jag berättade om igår tror jag? Jag tror att jag ska dit.

Anna är i USA 09/10
2009-11-14 @ 19:03:10
svar: haha, gör så ;-)


URL: http://annizhiusa.blogg.se/
Anonym
2009-11-14 @ 22:15:41
Har några frågor om det här med utbytesstudenter..



Vilket företag åker du med, är dom bra isf ?

hur är det att bo i värdfamilj ?

Längtar du hem ofta, eller gick det över ?

tacksam för svar (A)

Gabriella
2009-11-19 @ 16:45:03
Jag kollade från början min kompis blogg som också bor i USA nu, kom sedan in på din och blev förvånad när jag såg att du går på Gravette High, since I did that a few months ago as well. Vem bor du hos, men framförallt, vem är den "konstiga IEC:n" kanske att vi hade samma? Have a good day! :)


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0