Tisdag, känns som torsdag!

Vi vann en match (tjejernas) men förlorade en (killarnas).. Den sista var däremot väldigt jämn så det var lite surt att vi förlorade.. slutade typ 54-49 till Decatur eller nåt sånt. De fick två straffar som de satte i slutsekunderna också. Det roliga är att alla är så involverade och blir helt galna haha! Andra puckar än hemma i Sverige!

Jag fick höra av en person att jag är tyst på lektionen vi har tillsammans, får se till att prata med honom imorgon då!

Jag har gjort styrketräning idag. Vet inte ens vad allt heter på svenska men bland annat bänkpress och så lyfte vi lite olika vikter på olika sätt med armarna. Gjorde även två övningar för benen och det känns kan jag tala om! Mina ben är alldeles slappa. Har ont i ryggen också men tror att det är träningsvärk som kommer sig smygande där också.. även om det inte känns som traditionell träningsvärk men shit the same. Imorgon är det volleybollträning.

Det var allt för idag, klart slut!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0