Sunday bloody sundaaaaay

Tjabba tjena hallå.

Jag kom hem för bara en timme sen.. klockan är nu 9:48, jag måste sova! Är så himla trött på morgnarna även fast jag sover runt 7 timmar varje natt.

Efter skolan åkte jag till Decatur (min gamla skola) för att hämta ut mina foton men det var stängt! Ofta en skola stänger 30 minuter efter att ungarna slutat. Det var mörkt och ingen var där.. så då åkte jag till Walmart och handlade lite essentials+blomma och choklad till Julie. Sen åkte jag hem till henne, vi åt pizza, tårta och spelade spel. Helt okej kväll. Sen har jag försökt göra min matteläxa men hälften av uppgifterna får jag konstiga svar på.. typ som att z=91/186 njaa tror inte det va. Heltal ska det vara. Så jag har gett upp den, får beklaga mig i klassen tomorrow, ofta så har alla problem med samma grejer så det ska nog gå bra.

Om två veckor eller nåt sånt så ska Gravette möta Decatur i basket! LÄTT att jag ska vara där haha. Usch, hoppas Gravette vinner. De borde göra det, tror att vi har ett bättre lag. Antar att det bara är tjejerna som spelar för jag tror inte att Decatur har ett basketlag för killar.

Idag var det flu shots i skolan också, både seasonal och swinie. Jag tog ingen. Tog ju seasonal för en månad sen eller så och jag är rädd för swinie vaccinet. De som tog båda sprutorna fick de samtidigt! Haha, en sköterska på varje arm, 123 och så stack dem. Stephanie hade tydligen skrikit rakt ut hahaha. De som tog båda sa också att swinie gjorde mest ont, även efteråt.. de var stela och ömma i swinie armen.

Det är fortfarande runt 20 grader på dagarna och ska vara så i iallafall en vecka tror jag. Idag var det lite kyligare men inte kallt alls, kan fortfarande träna utomhus i shorts och tshirt utan att bli kall!

Justde! Jag börjar känna mig sjuk, halsen känns lite tjock och jag hostar. Svinis? Avery, Tami och Josh har ju varit sjuka så skulle inte förvåna mig om det är min tur nu. Förhoppningsvis bara en vanlig cold.

Anna är i USA 09/10
2009-11-11 @ 15:25:02
Svar: Haha, ok. Men du ska ju vara stolt över att du har bra betyg. För om det är sådär lätt och du inte har betyg, då kanske man ska börja tänka på att man har lite svårt i skolan. Haha! :-)


URL: http://annizhiusa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0