Måndag den 9 november

Idag är det 7 månader till min födelsedag, roligt va? Det betyder alltså att jag bara har ungefär 7 månader kvar i det här landet, det är också lite roligt.. och läskigt. Tiden går så fort, nu har jag varit här i två månader och 2 veckor, alltså 2½ månad! Oj.. känns som att det var förra veckan jag skrev att det var två månader.

Jag har också fått reda på att min lillebror ska åka som utbytesstudent till USA nästa år, någon som har förslag på vilka stater han ska välja? Jag tror att man får välja tre stycken.. och han vill ha värme om jag har förstått det rätt. Allt förutom Arkansas går bra, eftersom att det är min stat nu ;) Skulle inte förvåna mig om han ändå hamnade här tillslut.

Dagen idag har varit som alla andra dagar. Gick upp någon gång runt 7 snåret, tror till och med lite tidigare idag eftersom att jag var tvungen att platta mitt hår för att det inte hade torkat när jag gick och la mig. Intressant fakta, ellerhur? Sen har jag varit i skolan hela dagen, engelska, historia, matte, drama, finance, foods och volleyboll som vanligt. Vi sprang ett varv som uppvärmning och sen skulle vi göra övningar och springa bleachers men mitt knä pallade inte så jag stod vid sidan av.. Ska se om jag kan åka och köpa nya skor i helgen eller nåt, se om det blir bättre. Det funkar bra att springa med tejpat knä men det är när vi gör andra saker som det inte går. Eller går gör det väl men jag vill inte slita på det ännu mer så att det blir värre.

Jaja, nog pratat om mina knäproblem, tror inte att det är så intressant att läsa om faktiskt. Min lunch idag i skolan var äcklig. Nej det var inte heller intressant. Jag har inget mer intressant på lager utan jag tycker att ni som läser ska kommentera och skriva vad ni vill att jag ska skriva om! Som det är nu skriver jag bara om vad jag gör på dagarna, men i veckorna gör jag ju i princip samma sak varje dag så i längden blir det nog inte så roligt att höra om.

Imorgon ska jag hem till Julie (utbytesstudent från Tyskland), hon ska ha någon form av gathering för att fira hennes födelsedag. Eller hon sa att det inte direkt är nåt födelsedagskalas men ja.. vi får väl se. Tveksamt att jag hinner fixa en present så får väl göra det senare i så fall.

Men ja, ni kan väl vara gulliga och lämna en kommentar? :)



emma
2009-11-10 @ 14:59:36
vilken organisation åker du med? :) kostade det extra att göra delstatsval?


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0