Fredag


Tjusigt va? Hela gänget.
Tydligen så delades det ut skoltidningar idag, jag måste fixa fram en på måndag! Den här bilden är med och så tror jag att det är en liten intervju med oss också. Återkommer om det på måndag!

Idag har jag sett New Moon! Den var bra, bättre än Twilight. Oroa er inte, jag ska inte spoila för er men den är sevärd :)

Jag fick också beröm för min engelska idag! Av en person jag inte pratat med förut "you don't have much of an accent" och sen fyllde de andra runt omkring i och sa att jag pratade bra :D De sa också att de tyckte att jag pratat bra hela tiden jag varit här, och jag sa att jag inte visste om den hade förbättrats eller inte men det visste inte dom heller haha.

mamma
2009-11-21 @ 00:35:34
Kommer inte våga öppna munnen när jag kommer, du får tolka. Kram


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0