Fråga och annat

Jag undrar, jag läser lite highschool bloggar och tycker det är intressant och så. Men vet du någon som collegebloggar? Vilken organisation åkte du med? Var det direkt pang på hej skolan eller var den någon installationsvecka eller något sånt? Förstår du hur jag menar :P

Sen slutgiltiga frågan: Hur många säsonger finns det på Ugly Betty? xD Vet du det?


Jag vet ingen som collegebloggar just nu, men jag vet att Sophia var iväg på college förra året och hon bloggade! Hon var i samma område som jag är nu så det var så jag hittade henne.
Jag åker med EF. Jag kom hit på en onsdag och började skolan på måndagen därpå. Nu kom jag in när skolan redan hade börjat men det vanligaste tror jag är att man kommer kanske en vecka eller två innan skolan börjar så att man kan bekanta sig lite med familjen och så. Jag vet inte om någon organisation som har en installationsvecka i skolan men med EF kan du åka på ett tvåveckors camp innan du åker till din värdfamilj och jag vet att andra organisationer har liknande upplägg. Så man kan väl säga att det är ganska så pang på!

Jag vet att det som jag ser här i USA just nu är säsong 4! Jag vet tyvärr inte hur många säsonger de planerat att göra. Hoppas svaren duger!



Idag (eller natten som var) ställdes det om till vintertid här! Så nu är det 7 timmars tidsskillnad igen.
Ikväll ska jag och Magda gå och se This is it, filmen om Michael Jackson. Hon kommer hit vid 5 och sen så börjar bion vid 7, vi ska väl försöka hinna äta nåt innan tänker jag mig.

Jennifer
2009-11-02 @ 01:57:59
Hej!

Som jag förstår det har du tagit körkort i USA, jag är själv här på ett utbytesår och funderar på att ta körkort. Det är ju typ svårt att leva i USA utan körkort. Var det svårt? Hur gick du till väga?

tacksam för svar! :)

Emilie
2009-11-02 @ 13:10:39
Tack tack :)



Åh This is it var grym! tänk vilken upplevelse för dansarna att få vara med (okej alla andra med men dansfreak som man är)



Ha det så bra


URL: http://plajnis.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0