Crazy friday

Det här är mitt 200e inlägg! Hur sjukt är inte det? Det är också min 72a dag i USA och det är också min farmors födelsedag!
GRATTIS FARMOR PÅ 78 ÅRS DAGEN!


Jag är excited inför imorgon! Fullspäckad dag och jag hoppas jag hinner med allting utan att stressa.
8:05-11:05 är det skola, tre klasser!
11:05-11:35 är det lunch
11:40-12:30 är det dramalektion, eftersom pjäsen är imorgon så kommer jag nog inte göra någonting, kanske hjälpa till med någonting, vi får se!
12:35 börjar 6th period men imorgon innebär det Alice in Wonderland! 1 dollar kostar det. Jag vet inte exakt hur länge pjäsen håller på men det är schemalagt till 2:25 i alla fall!
2:30-3:20 är det pep rally istället för 8th period, alltså ingen träning imorgon! Pep rally är för att få alla excited inför kvällens footballsmatch, jag tror att cheerleaders ska hoppa omkring och sjunga och sen är det senior night i footballen så alla seniors ska presenteras antar jag.
4:00 ska vi fotograferas i en park inne i Bentonville. Det innebär alltså att jag har 40 minuter på mig att ta mig hem (20 min, om pep rallyt slutar i tid) och byta om, vi ska ha beiga/bruna kläder på oss. Sen tar det väl en kvart att åka in till Bentonville så i bästa fall har jag 5 minuter hemma. Som tur är så är inte familjen här så noga med tiderna så 15 minuter hit eller dit spelar förhoppningsvis inte så stor roll.
6:30 börjar senior night och då tänkte jag vara i skolan. Innan detta och efter fotograferingen vill jag hinna hem och duscha, föna och platta håret och sminka mig på nytt. Drömscenariot vore att jag kunde åka till Daisy och lämna av mina grejer också så jag slipper släpa dem på matchen!
Efter matchen vilket borde vara runt 10:00 är det någon form av skoldans. Jag vet inte om vi ska gå, någon sa att det inte brukar vara så roligt och vi ska ju lämna lilla staden här runt 5:00am lördag morgon.

På lördag morgon åker vi som sagt mot Hot Springs där vi träffar andra utbytesstudenter, gräver efter diamanter och sover på hotell! Det blir roligt hoppas jag. Kommer tillbaka på söndag eftermiddag någon gång tror jag. Så, nu när ni förstår läget kanske ni också förstår att jag troligen inte kommer blogga varken imorgon eller på lördag. Jag har skrivit varje dag hittills så det här blir svårt för mig! Haha. Men jag hoppas att jag kan leverera en stor uppdatering och många bilder på söndag! Ni får ha det så bra så länge, det ska jag ha! Och mamma, ha så kul i Tallinn eller vart du nu skulle! Puss&kram!


Angeline
2009-11-06 @ 22:00:05
De där va nog den finaste bilden du kunde hitta på alla oss;):D

Hoppas du får de kul

Kramisar


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0