Booored

Imorgon har jag American History prov! Har en study guide som jag gjort idag och provet brukar vara exakt likadant, no kidding, så det ska nog gå hyfsat. På måndag har jag matteprov, ska nog gå helt okej. Det är på chapter 3 och det är väl 3 eller 4 olika grejer där, det är en av grejerna jag inte fattar. Jag gör rätt men det blir ändå fel.. blir galen. Kan räkna om 10 gånger, få samma svar (eller ibland olika) men det är ändå fel.

Imorgon är det footballsmatch, tror att jag ska gå. På lördag är det hästtävling som jag antar att jag ska åka med på och sen på kvällen är det Mr and Ms GHS (Gravette High School). Olika personer som representerar olika klubbar, vet inte riktigt vad det går ut på men ska nog pallra mig dit.

Nu ska jag nog slå på Greys Anatomy från i torsdags, har hört från en källa att det tydligen ska spelas en svensk sång i en av reklampauserna.. får se om jag hittar den!

Tjingeling så länge!

Anna är i USA 09/10
2009-11-20 @ 03:24:01
Hittade du reklamen? :-) Eller det kanske bara är en reklam som visas här i Wisconsin....what do I know? kan se om jag hittar den på youtube :-)


URL: http://annizhiusa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0