Betyg

Har fått mina nuvarande betyg hemskickade och jag måste säga att det är rätt bra gjort för att inte anstränga sig mer än att vara på lektionerna och göra läxorna.

English 11 96% (A)
US History 96% (A)
Algebra II 82% (B)
Drama II 100% (A)
Finance 90% (A)
Foods 94% (A)
Athletics 95% (A)

Berättade jag att jag failade ett matteprov (hade 54% eller nåt sånt, alltså ett F)? Typ 80% failade det så vi fick göra om det, eller vi fick ett annat prov och fick göra det. Och på det nya fick jag 85% (B) så det var ju lite bättre!

Mamma
2009-11-04 @ 10:07:04
Hej du! Ser ut på betygen som om du får satsa på en skådespelar karriär. Helt otippat må jag säga. Får väl också hålla med moster din om vikten av bra skor, dina är väl inte helt nya så kanske bör du införskaffa ett par nya superlöparskor. Självklart glömmer vi inte Dante han ska få nåt gott att äta idag. Kram


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0