Ber om ursäkt för fattiga inlägg

Vill ni veta en hemlis? Jag ska inte till skolan imorgon höhö. Jag ska se New Moon istället! Det här blir min första absent dag så det är inte så farligt tycker jag. Dessutom är det precis innan lovet så jag tror (hoppas) inte att vi gör något viktigt! Dessutom kan det vara bra att vila mina stackars ben från träning.

Vad tråkig jag är men jag har inget vettigt att skriva. Idag tränade vi styrka igen, jag hade seriösa problem med att göra lunges (utfallssteg har min far lärt mig), det gick inte, mina ben orkade inte, pinsamt.

Ojoj, nyheterna står på igen. En mellanstor popcorn med smör och en läsk är 1610 kalorier, och 60 gram fett! Tydligen lika mycket som 3 Quarter Pounders på Donken. Så mycket för att popcorn ska vara nyttiga!

Alltså om en vecka har jag varit här i 3 månader. Det är en fjärdedels ÅR! Och det är lite knappt en tredjedel av min tid här. Om 16 dagar har jag varit här en tredjedel. Sjuuuuuukt.

Vad ska jag skriva om? Hjälp mig!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0