Already November 16th!

Hej mamma! Jag har höjt mitt betyg i matten till 78% nu, det var ju 74% som sämst för ungefär en vecka sen. Det ändras snabbt här borta! Fick 93% på provet jag hade idag! Imorgon börjar ett nytt kapitel...

Det har varit sjukt kallt idag! 3 grader och regn när jag åkte hem från skolan, fryser ju röva av mig! Det har till och med varit varmare i Stockholm idag och det gillas icke! Inatt och imorgon är det risk för snö, spännande.. Om det är snö imorgon när jag vaknar lovar jag att ta en bild och lägga upp här på en gång.

Idag har inget speciellt hänt. Under 8th period åkte vi till middle scools idrotthall för att trän volleyball. Jag som tyckte jag hade blivit bättre när vi slutade förra gången, nu är jag tillbaka på 0 igen haha. Imorgon är det styrketräning! Jag kan fortfarande känna av det jag gjorde i fredags så det här blir spännande.

Imorgon är det basketmatch mot Decatur! Gravette borde vinna, Decaturs lag är inte bra.

Jag har varit här i 83 dagar och jag åker hem om cirkus 221 (26 juni). Så har varit här över 25% av tiden! Har gått sjukt fort så blir spännande att se om det känns likadant om 7½ månad.

Tjillevippen!

Mamma
2009-11-17 @ 08:34:51
Strålande, du kan du. Hoppas nu Gravette vinner ikväll.



Kram


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0