All for now

Jag gillar verkligen vädret som är utomhus nu. Det är 20 grader men luften är som höstluft, frisk och lite kylig stundtals. Fast inte kall, bara lite kylig, alldeles lagom! Man kan gå i shorts och t-shirt utan att frysa och man kan ha på sig tjocktröja om man vill det.

Idag sprang jag 2 miles (3,2km)! Den här gången sprang jag hela vägen också, med en kilometertid på ca 6,5 minuter så det är ju sämre än när det är kortare sträcka med ändå. Och grejen är att det är inte speciellt jobbigt. Alltså det är ju jobbigt och tråkigt och segt att springa 8 varv på en löparbana men det är inte jag-kan-inte-springa-något-mer-måste-stanna-jobbigt och det är ju bra. Sista varvet var däremot riktigt segt. Tejpade ena knäet idag också.. inte bra, inte bra..

Och när vi ändå är inne på spåret med döda djur (tidigare inlägg) kan jag ju tillägga att idag när jag åkte till skolan hade en av åsnorna i hagen här utanför dött! Den hade ett stort köttigt hål i sidan så jag antar att coyoteserna (älskar svenska böjningar på engelska ord) hade varit framme.

Och angående böjningar, jag skulle säga tröttare idag och var påväg att säga tireder men ändrade mig i sista sekund till more tired..

Särskrivningar har jag också fått problem med, åh vad arg jag blir på mig själv! Jag hatar särskrivningar men nu gör jag det själv för jag ser inte vad som är rätt och inte! Åååååååh.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0