Citat

Det är väl allmänt känt att amerikaner överlag inte har så stor koll på Sverige, Europa och resten av världen. Man har ju hört en del dumma frågor som folk fått, t.ex. om vi har isbjörnar som rör sig fritt på gatorna eller om alla springer omkring nakna hela tiden. Jag räknar ju självklart med att få en massa såna frågor när jag är over there och jag hade tänkt att skriva ner dem här. Nu har jag ju inte fått några frågor från amerikaner än men jag flera gånger har har följande konversation utspelat sig när diverse folk fått reda på att jag ska till USA i höst:
"Men vadå? Måste du prata engelska hela tiden då?"
"Eeh.. ja?"
"Så det kommer inte finnas någon annan som pratar svenska? Shit alltså!"

Hahahahah.

Michelle
2009-07-16 @ 13:10:53
ohhh den har jag också fått flera gånger den också :D inte bara amerikanare som är dumma :p

Läste ett annat inlägg om brandvarnare och hunden och jag tror vi har exakt samma humor :D

när åker du och med vilka? jag ska ocksp åka i höst hehe, ok om jag länkar? :)


URL: http://mixhelle.blogg.se/
Amanda!
2009-07-24 @ 00:29:26
hehe det var inte ens skoj


URL: http://amnnda.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0