Shopping!

Nu tänker jag skriva priser i SEK eftersom jag vill att framförallt mina kära vänner Linnéa och Angeline ska förstå att det är billigt att shoppa här så att de BOKAR SINA FLYGBILJETTER SNART!

Nu var det i och för sig mellandagsrea men allt var inte på rea och de flesta grejerna är billiga ändå! Om det här är sjukt billigt så är det i vanliga fall bara billigt.

Men, vi börjar med den här bilden för att imponera på min far. Det är dålig kvalité men det visar i alla fall att jag kan använda Google Earth på min iPod och se vårt hus hemma i Sverige! Om jag känner min far rätt så tänker han "fan vad coolt" just nu. Visst?!



Nu, shopping!


Bruna UGGs, $150 (SEK 1050). Jag hade bytt in mina andra så jag hade ett presentkort på $109 (SEK 773) så betalade $54.50 dvs 387kr! I Sverige kostar de 2000 kronor!


Gråa jeans från Forever 21, 96kr! OBS icke rea, alltså normalpris!


Tröja från Forever 21, 137kr icke rea. Det här tycker jag är en dyr tröja haha.

Svart kofta från Charlotte Russe, 147kr icke rea!

Skjorta från Charlotte Russe, 77kr

T-shirts från Charlotte Russe, 43kr styck.

Hoodie från Aeropostale, 92kr

Tröja från Aeropostale, 77kr

Läderskärp (riktigt läder) från Aeropostale, 46kr
Lipbutter Body Shop, 62kr (sjukt dyrt men måste ha nåt att ersätta min Försvarets Hudsalva med!)

Inte så dyrt va?

Lite andra bilder också.

Greppvänligt skydd till iPoden, kostade 19 dollar eller nåt sånt men jag hade presentkort på 15 dollar så behövde inte betala så mycket.

Min lille bebis!

Dessa fick jag i julklapp av Julie, så himla söta. De har såna där greppgrejer på sulan också som bebisstrumpor har haha! Fick lite godis och tysk choklad också!

En ram som det står Memories på fick jag av Daisy i julklapp :)

Fick också en pepparkaka av Daisy :)

Angeline
2009-12-30 @ 21:22:38
Jag ska spendera pengar där så det bara skriker om de:D

Känner på mig att jag kommer ha en hel del pengar å kunna göra mig av med;):P

Pappa
2009-12-31 @ 11:03:00
Skönt att se att du har fått en ny kompis (din iPod).

Anonym
2009-12-31 @ 13:43:45
Hej! Jisses, skulle gärna vara där och shoppa loss jag också. Vilken dröm!! Nu snöar det här igen.. Vill önska dig ett Gott Nytt År! Ha det så bra, kram.

kajsa
2010-01-01 @ 02:54:40
sweet med shopping, onskar man kunde gora det i great falls.. kommer inte wal mart ifran bentonville?? :)


URL: http://overatlanten.blogg.se/
sara
2010-01-09 @ 09:43:55
Heej du skrev fel på jeansen från forever 21 va? du betalade 200 kr inte 21 kr? :P :O


URL: http://saraca.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0