På den hundrade dagen..

...så skola de uppstå julegranen.

Idag har jag varit här 100 dagar! Alltså ungefär en tredjedel, gaaaalet. Innan vi vet ordet av är det halva tiden som gått, närmare bestämt i slutet av januari.

Idag har jag som sagt varit på audition. Vi fick framföra vår sonnet, sjunga en del av en sång, hjula och "dance across the stage as a fairy". Allt gick bra förutom sången, haha. Men det visste vi ju sen innan, att jag inte kan sjunga alltså. Jag tror vi får besked på måndag så återkommer då!


Angeline om What's crackin'?!:
Det hade tagit mig ett helt år att skriva det där för mig:O:Phaha snacka om att ja å linnea kommer vara amatörer när vi kommer:P har hört att du inte frågat dina exrta föräldrar än kanske dax å göra det fröken??:P

Nejdå ni kommer äga! Och ryktena du hör är inte sanna.


Johanna om Walking in a winter wonderland:
Nej vad spännande! Blir det i High school musical stil? Vilken sång valde du? =)

Nä det är ju ingen musikal så det blir bara en vanlig teaterföreställning :) "A Midsummer Night's Dream" av Shakespeare är det vi ska göra. Och jag sjöng Walking in a Winter Wonderland, och det gick inte så bra haha. Men det spelar nog inte så stor roll för jag vill ändå inte ha en sångroll!


Hedvig
2009-12-04 @ 01:45:06
ja, jag får lite kuvert då och då. Inga "stora paket", men stora & feta kuvert kommer några gånger i månaden :) idag fick jag mina första julklappar! :D De ligger under granen och väntar på den 24:e... Nästan så jag förväntar mig några kuvert/paket i veckan nu, det är ju juletider på g ;)

men annars då, allt bra? :)

kram


URL: http://hedvigwaller.wordpress.com
Angeline
2009-12-04 @ 12:37:52
Vilken tur då:D


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0