Nödvändig fakta

"Coconuts kill more people in the world than sharks do. Approximately 150 people are killed each year by coconuts."

Så alltså ingen idé att vara rädd för hajar!

Det finns också fler kvinnliga miljonärer än manliga i USA!

Idag har jag fått min iPod touch! Har installerat den, lagt in musik och installerat lite appar! Facebook, Google Earth, översättningsprogram, valutaomvandlare, wikipedia, väderprogram, några spel, en omvandlare för allt möjligt och så vidare. Någon som har något förslag på någon rolig app?

Edit: Nu köpte jag nyss The Sims 3 också. 7 dollar kostade det men jag fick ju presenkort på 15 dollar i julklapp! Och man måste ju använda upp pengarna ;)

Idag har verkligen ingenting hänt så jag tänker inte ens skriva om dagen. Imorgon ska vi till AT&T store och kanske köpa skor och lite sånt! Jag vill köpa ett skydd till iPoden också.

Roligt som hände igår: Vi åkte till en restaurang, Smokin' Joes Rib House eller nåt sånt hette det. Tami och jag skämtade om att jag skulle beställa in kycklingrevben eftersom att jag inte äter kött. När maten kommer in frågar Grady "but.. why didn't you order chicken ribs?" hahahahaha.

Hejdå!

Amanda
2009-12-28 @ 04:09:00
Ja jag har hittills käkat massa red berries, blueberry, cinnamon & pecan och de är goda.. men original smakar ingenting ju :( blev jättebesviken. Värre än corn flakes!


URL: http://numb.blogg.se/
Thea
2009-12-29 @ 00:29:22
hahahahah... onödigt fakta ja ! men skrattade en massa ändå.. hade du en bra jul då? (:


URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0