Min lördag och sånt

Som sagt, igår var det lördag och jag åkte ut på en liten shoppingrunda. Behövde lite basic-kläder och lite tjocka tröjor för jag fryser ihjäl om dagarna när det är X antal minusgrader.
I alla fall kom jag hem med detta för 110 dollar:

Lite kul att allt går i samma färgskala. Det blev alltså ett snitt på 12 dollar (84kr) per grej, inte dyrt tycker jag inte. Som ni ser blev det 8 långärmade tröjor, vissa tunna och vissa tjocka och sen en halsduk (som i verkligheten är mörkgrå men ser svart ut på bild.)

Sen hittade jag också en mapp eller vad man ska kalla det till min samling av quarters:


Först hade jag 7 stycken men sen hade Avery hittat massa fler någonstans och hon satte in dem

Så nu har jag inte så många kvar! De i slutet är US territories så jag vet inte om man lyckas få tag på dem.

Sen så fick jag 7,6 g paket från Sverige! Lycka :D

Svenskt godis är inte att leka med ska jag säga er. I skrivande stund sitter jag och smaskar på lite lösgodis!

Julklappar låg också i paketet!

Här ska det bakas lussebullar! Muuuums.

Jonatan
2009-12-08 @ 20:17:15
Hehe jag samlar också på quarters ;) e lite coolt att dem har en för varje stat. Har du några från territorierna? Tror jag har District of columbia och American Samoa.



Måste nog köpa en sån där mapp/bok också :P


URL: http://jonatankjellberg.wordpress.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0