I got Rhode Island!

Jaja, jag glömde skriva det igår men jag fick en ny state quarter, Rhode Island!

Mamma, Pappa, Dennis. Imorgon skickar jag ert paket så nu är det för sent att önska sig nåt mer!

Jag har tydligen fått en räkning på 203 dollar för mina sprutor i september, bull säger jag! Jag betalade för fan 197 dollar på plats så jag tänker inte direkt betala igen. Har kvar kvittot och allt så Tami ska ringa och fråga vad de pysslar med imorgon.

Idag var det som sagt callbacks, jag gjorde väl hyfsat ifrån mig. Fick inte göra så mycket men vi får se vad resultatet visar imorgon.

Jag har idétorka när det gäller att skriva hmm.. Jo igår köpte jag nytt schampoo, 700ml flaskor! Det fanns en liten också men de var för stora för min lilla hand att greppa så jag nöjde mig med 700ml haha. De kostade typ 5-6 dollar styck (35-40kr) och det måste väl räknas som billigt.

Jag har lovat att ta med svenskt godis till skolan, blir nog saltlakritskulorna jag fick från mamma här om dagen. Vill ju inte slösa min goda choklad eller smågodiset så saltlakrits är bra, det är ändå ingen som tycker om det och sen vågar dom inte smaka någon annat för att de tror att allt svenskt godis är snusk. Tami (värdmamma) smakade en nu ikväll, hon fick typ kväljningar haha. Mesar. Pepparkakor tyckte de däremot om!

Klockan är nu 9:44 och jag ska släcka lampan och försöka sova. Jag sover tillräckligt (7-8 timmar per natt) men ändå är jag ofta trött och fryser lätt. Jag tror det har att göra med maten, är nog inte tillräckligt med näring i den.

victoria
2009-12-09 @ 01:29:42
såg att det var 200-någonting dagar kvar tills du åker hem, när slutar din skola/när får ni sommarlov? och har du redan fått datum på när du ska hem? :)


URL: http://victoriausa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0