Gårdagen

Igår åkte jag med de andra utbytesstudenterna och shoppade som sagt! Jag lämnade hemmet strax innan 10, hämtade upp Julie, sen Magda, sen Stephanie och till sist Daisy. Tog ungefär en timme! Jesus. Sen åkte vi först till Kohls för att Julie ville köpa springskor och de hade rea där. Sedan styrde vi mot Pinnacle Hills, det närmaste mallet. Tar typ 20 minuter dit hemifrån mig.

Vi shoppade en del, mycket rea var det! Lägger upp ett bildinlägg med priser och sånt efter det här. Sen åt vi lunch, alla förutom Julie åt Subway och jag provade att toasta min sub för första gången! Inga missförstånd med grönsakerna den här gången heller..

Sen fortsatte vi shoppa! Använde nästan allt av mina presentkort jag fick + lite pengar till. När vi kände oss klara rörde vi oss hemåt, stannade på Krispy Kremes donuts där man får gratis donuts om man köper något annat. Så jag köpte en donut (98 cent) och så fick alla de andra en varsin nygjord donut :D Mycket goda fast lite väl söta. Sen åkte vi till Walmart och jag köpte ett skydd till min iPod och Julie ett iPhone skydd som hon skulle ge till någon.

Sen lämnade vi av Stephanie, Magda och Julie och jag och Daisy åkte hem till henne. Åt tortillachips med ostdipp och spelade kort. Efter ett tag kom Julie tillbaka och vi fortsatte spela kort. Spelade nåt holländskt spel och vi tyckte att Daisy ändrade reglerna allt eftersom haha! Hennes värdbror kallade spelet för "I win" eftersom hon ändrade reglerna hela tiden, sjukt roligt var det haha. Slutade i alla fall med att Daisy vann, förvånande va? Sen när vi skulle åka hem hade det börjat snöa! Herregud alltså, snö hela tiden. Men eftersom att jag är en sådan erfaren förare och innehar både traktorkörkort och två vanliga körkort (haha här skryter vi!) så använde jag mina kunskaper och la i fyrhjulsdrift. Inte vilken som helst heller utan eftersom jag skulle köra på vanliga vägar i högre hastigheter valde jag SÅKLART high och inte low. Hahahaha. Jaja, körde hem Julie och sen åkte jag hem, kom hem typ fem i 12! Så var hemifrån ungefär 14 timmar.

Nu idag har jag vaknat, ätit en lussebulle, ätit en pizza, druckit varm choklad och läst i en bok! Och nu sitter jag här. Ikväll ska vi gå på bio och se chipmunkarna.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0