Fråga

Åh, jag önskar att jag fick göra något liknande för barn. Det är inte lika vanligt i Sverige har jag fått för mig och det är synd. Är det ofta välgörenhetstillställningar där du bor?

Ja det var jätteroligt :) Nej jag tror inte alls att det är vanligt i Sverige, tror inte att behovet är lika stort heller. Sverige har ju A-kassa och barnbidrag och hela faderullan så folk klarar sig ju utan jobb.
Det här var en missionärsresa, allt är alltså genom kyrkan. De som är mest engagerade i det här åker ner några gånger per år, kanske 3-4 gånger. Vad jag vet åker min familj bara ner till julen.

Mamma & Steffi

Hoppas ni får en kul jul, även fast jag inte är där ;) Får ta igen det nästa år. Och mamma du kommer ihåg att vi ska skypa under Kalle Anka va?


Haha idag i skolan var så himla roligt. Jag var ju borta tre dagar förra veckan och nu hade ryktena gått att jag åkt hem till Sverige för att fira jul! Vet inte hur många som sa till mig att de trodde att jag var i Sverige, till och med en lärare hade blivit tillsagd att jag åkt hem! Herregud alltså. Sen kom det fram till att det som startade det hela var nog att jag hade som status på facebook "not very excited about packing" eller nåt åt det hållet och då hade kugghjulen börjat snurra.. Är väl kul att folk lägger märke till en i alla fall, haha!

Nu orkar jag inte skriva mer för datorn är skitseg och jag måste memorera några paragrafer Shakespeare tills imorgon.. yeeey.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0