Betygsuppdatering

Okej, kör en betygsuppdatering igen! Jag har verkligen inte brytt mig om betygen sista veckorna men så länge jag har C så bryr jag mig faktiskt inte.
Jag ger er "final grade" alltså det som skulle bli mitt slutbetyg om kursen slutade nu. Jag har ett betyg per 9 veckor så hittills har jag 2 betyg/kurs men som sagt, det här är final grade.

English: 96%
US History: 92%
Algebra II: 78%
Drama II: 100%
Finance: 82%
Foods: 93%
Athletics: 100%


Så, fem stycken A, ett B och ett C. Mitt Finance betyg borde dock höjas efter idag, jag är i princip helt säker på att jag skrev ett A på provet. Och om två veckor har vi semester tests, alltså test på allt vi gjort på hela terminen! De gör typ halva betyget eller nåt sånt så det kan ju bli spännande. Eller nä, inte halva betyget men en stor del!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0