Live from Frankfurt!

Jag har köpt en timmes internettid, tyckte att det var nödvändigt, jag måste ju kunna uppdatera!

Ja, nu sitter jag alltså på Frankfurts flygplats, gate A65. Planet ska lyfta 10.35 mot Chicago O'Hare.

Flygresan hit från Arlanda gick bra, jag fick en hel rad för mig själv! 3 säten för mig själv alltså så jag kunde halvligga ner, mycket skönt må jag säga. Eller mycket var väl att överdriva.. det är väl aldrig speciellt bekvämt på ett flygplan.
Vi fick en ostmacka men den såg så äcklig ut så jag lät bli den. Sen drack jag vatten också men det måste vart nåt fel på det för jag mådde illa av det. Det sitter fortfarande i.. Jag lyckades nästan somna också, jag låg i nån halvdvala på nåt sätt. När jag halvsov mådde jag inte illa men sen när jag vaknade och tog en klunk av vattnet kom det tillbaka.

Jag tycker det var dåligt skyltat här. Eller så är det för att jag glömde att kolla på den stora tavlan märkt DEPARTURES.. men men, jag kom rätt till slut!

Det kom fram en tjej och började prata tyska med mig, sen bytte hon till engelska när jag sa att jag inte pratade tyska. Hon ska åka samma flyg som mig till Chicago. Sen ska hon till Green Bay, Wisconsin. Roligt för henne.
Jag har sett två till tyskar med EF-väskor och jag tror att folk här favoriserar dem. När man skulle in till USA-gaterna så var det världens kontroller, för mig. Jag fick visa mitt DS-2019, han drog passet i nån grej och hela baletten medan tyskan bara behövde visa upp sitt pass lite snabbt, fusk!

Här är en bild för att visa min (och många andras) nuvarande status:

Jag vågade inte ta kort på någon person, eller ut i gaten, då kanske de tror att jag är världens psykfall...

See ya! Ska försöka uppdatera i Chicago också! Efter det vet jag inte när nästa gång blir.

Anna är i USA 09/10
2009-08-26 @ 17:42:45
Oooooooh, ska hon till Green Bay?!?! :D Där är ju jag nu ;) Är hon snäll....?

Vad har du för EF-väska föresten :S den har jag aldrig sett förut.


URL: http://annizhiusa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0