Hej Miranda!

En fråga från Miranda:

Hej!
Vad jobbar du med och hur gammal är du?
Lycka till med ditt år;)

Jag jobbar inte, jag pluggar fortfarande på gymnasiet. Jag skulle egentligen börja tredje året på gymnasiet nu i höst men istället tar jag ett års uppehåll och åker till USA och pluggar på High School ett år. Sen när jag kommer hem så ska jag gå trean så man kan säga att jag kommer göra gymnasiet på fyra år istället för tre. Jag är 18 år gammal.
Tack så mycket!

Tillägg; mina föräldrar betalar för programavgiften, jag bidrar med det lilla jag har och använder som fickpengar. Jag har tyvärr inte kunnat tjäna ihop så mycket pengar eftersom att jag bestämde mig i mars..

Miranda
2009-08-03 @ 17:56:35
jo, det förstår jag, tack för svaret;)

men hur gjorde du för att tjäna ihop till programavgiften?, eller betalade dina föräldrar?

Kajsa
2009-08-03 @ 22:11:00
Tack så mkt! Haha du spammar min blogg :P hoppas att du får placering snart, måste vara sjukt jobbigt att inte veta nåt..


URL: http://overatlanten.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0