Friday morning

Jag vaknade för ungefär 20 minuter sen och bestämde mig för att gå upp. Än så länge har jag inte lämnat rummet men jag ska gå och duscha alldeles snart. Sen ska jag äta frukost (hungrig!!) och vid 11 ska vi möta några för att äta lunch. Vid ungefär 12 ska vi åka till skolan för att välja kurser och lite sånt, spännande!

Här är mitt fynd på Walmart igår, 15 dollar kostade den, som hittat!

erica
2009-08-28 @ 16:22:11
nej for de sa imorse att det tar atminstonde 3-4 timmar att ens komma till arkansas-gransen haha :D btw, du maste fixa AT&T unlimited texting. Kostar 20 dollar per manad och du smsar gratis huuuuuur mycket till vill till alla inom AT&T, jag har at&t .. och mitt nummer ar 15803996189. Smsa mig nar du fixat at&t!!! for du SKA fixa det haha :D


URL: http://utbytesstudent.se/erica
RESESNACK.
2009-08-28 @ 21:15:18
åh låter spännande!


URL: http://www.res.se/index.php?option=com_myblog&blogger=RESESNACK&Itemid=105

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0