Flyttar till USA på tisdag!

Jag flyttar till USA på tisdag om inget oförutsett (typ att mina värdföräldrar är mördare..) händer!
Närmare bestämt Bentonville, Arkansas. Enligt EF bor det 20.000 personer där men enligt Wikipedia 33.000.
En värdmamma, en värdpappa och två värdsyskon födda 1997 och 2001.
Jag kommer gå i Decatur High School men jag hittar inte hur många elever som går där, frustrerande!

Jag hoppas att min värdfamilj tar kontakt med mig i helgen så att jag kan fråga massa massa massa :D

Nu blir det att packa, planera och köpa presenter i helgen!

emilia
2009-08-21 @ 17:21:59
Va kul! Kan inte du mejla dem då? Eller du kanske inte fått kontaktuppgifter? :) LYCKA TILL!


URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0