Decatur High School

Imorgon börjar skolan. Jag är inte nervös. Än. Jag hoppas bara att jag ska kunna prata och inte få tunghäfta, vääärldens brytning eller stamma fram det jag vill ha sagt.

Tami skjutsar dig mig på morgonen och Heather hämtar mig på eftermiddagen, de tycker typ synd om mig att jag ska få åka skolbussen haha. Jag vill ha mitt amerikanska körkort nu!

Alla här skämtar om Decatur High School. Den är miniliten (34 seniors) och verkar typ efterbliven. Alltså folk skämtar om att folk som inte fattar någonting har gått på Decatur osv osv. Antingen är det bara grava fördomar eller så ligger det någon sanning i det. Jag hoppas på det första men tror dessvärre på det andra efter vad jag såg när vi var där i fredags. Jag hoppas att det finns några trevliga och smarta seniors i alla fall.

Just det, jag skrev nog inte det. Det kanske kommer en tysk utbytesstudent till min skola också. Det var tydligen inte helt 100% men troligtvis så blir det så. Spännande.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0