Cause the will has brought no fortune

Jag har inte gnällt på ett tag här i bloggen men nu börjar jag bli lite trött! Ge mig en placering, hur svårt kan det vara? Jag vill veta vart jag ska och när jag ska åka, give it to me! Hehehe.

Imorgon är det måndag vilket betyder ny arbetsvecka och ny vecka då det kommer post!

Jag har börjat gilla måndagar och det känns inte riktigt helt okej.

thea
2009-08-02 @ 22:32:45
usch , ja lider med dig.. så glad att jag redan fått placering. hoppas du får din familj i veckan! ja ska hålla tummarna för dig (:


URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Miranda
2009-08-03 @ 11:55:12
Hej!

Vad jobbar du med och hur gammal är du?

Lycka till med ditt år;)

Olivia
2009-08-05 @ 15:12:45
Samma här! Har inte heller fått någon familj! Vist är det jobbigt!? Finns det nått man själv kan göra?:) Håller tummarna jag me, ör jag vet precis hur det känns.


URL: http://oliviawalz.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0