Babbel om ingenting

Den här statistiken gillar jag inte:



Men jag förstår att det är tråkigt att läsa när det inte händer något.. Jag tycker också att det är tråkigt att det inte händer något, det är förjävligt rent ut sagt och så jävla pisstråkigt. Man kan inte planera någonting.

Idag började min klass i skolan också, hoppas att 3HJ klarar sig utan mig, jag tror att det ska gå alldeles utmärkt och jag kommer klara mig utan er utan problem :D Eller i alla fall vissa, ni vet vilka jag menar. Jag kommer definitivt klara mig utan Berga, trots att jag får plugga ett år extra när jag kommer hem. Förhoppningsvis ska det vara värt det.

Min bror började gymnasiet idag också, Dennis - lämna en kommentar, jag vet att du smygläser.
Likaså mamma och pappa, ni kommenterar här hemma vad jag skriver men ni lämnar aldrig ett avtryck här i bloggen, dags för det kanske? När jag är borta sen räknar jag med att få regelbundna kommentarer av er två, så lika bra att börja öva nu!

Om det är någon som undrar något om mig, resan eller bara nåt helt annat så är det bara att fråga, jag ska försöka svara.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0