Mars 15, 2011

Hej!

Jag har bokat min resa tillbaka till Arkansas nu! Och dessutom satt in en nedräknare här till vänster, tjusigt va?

Jag åker den 27 juni:

Arlanda - Helsingfors
Helsingfors - Chicago
Chicago - Arkansas
Total restid 15:40h

Och åker hem igen den 25 juli:

Arkansas - Chicago
Chicago - London
London - Stockholm
Total restid 15:30h

Det blir tre veckor i Arkansas och en vecka (13-19 juli) i Yellowstone with the host family.

Waaaay excited!



Gonna go on adventures with these two, maybe IHOP in the middle of the night?

Josefin
2011-03-18 @ 05:18:28
Hej :) Jag är utbytesstudent i Oologah, Oklahoma (nära Tulsa) just nu. När du var borta så följde jag din blogg, iaf det jag skulle säga var att idag så var jag och min värdfamilj till ett stort mall i Bentonville, Arkansas. Visst var det där omkring du bodde? Tyckte att jag kände igen namnet på staden. Haha tyckte att det var lite roligt :) Ha det bäst! :)


URL: http://josefinsusa.blogg.se/
Josefin
2011-03-19 @ 03:50:23
Åh vad kul att det var samma ställe! Förstår att du längtar tillbaka, det kommer jag absolut också göra, ska njuta av de 2 månaderna som jag har kvar här (tiden går fort!). Nu när jag går tillbaka i ditt arkiv och läser så upptäcker jag att allt är så likt mitt liv i Oklahoma, men så är det inte så himla långt mellan "våra" städer heller :)


URL: http://josefinsusa.blogg.se/
Josefin
2011-03-19 @ 19:59:57
Jag håller med, jag har inte heller hittat så många bloggar från det här området. Vi passerade gränsen i närheten av Springdale tror jag och dit tog det ca 50 min - 1 timme att åka :)


URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0