Has been redneckning with them other peeps

Hellooo

Idag har jag umgåtts med the cousin och girlfriend. Vi åkte till Eureka Springs först och gick omkring där ett tag. Sen åkte vi till Fayetteville och mötte upp Taylor och Helene och så åt vi glass. Sen åkte vi hem och åt med familjen och sen åkte vi hem till Taylor och Helene och åkte fyrhjulingar med dom samt sköt lite raketer och så eftersom att det är 4th of July. En riktig redneck-kväll blev det. Extremt redneck och jag tror att André och Vicky har blivit chockade for life. They've got stories to tell for them grand kids om man säger så.

Till exempel:
Gången då Taylor skulle döda en fågel.
Att jag fick hönsbajs på tröjan.
Hur man skjuter raketer i USA; alla vi skandinaver freakade out pga. det icke-existerande säkerhetstänket.
Att det är sorgligt hur de ska bygga en bypass rakt igenom samhället.

There's a lot to tell!

Hur som helst har jag inga bilder att bjuda på idag för dom har André tagit och jag planerar att sno dom... vi får väl se. Nu är det sovdags!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0